Wat is de gemiddelde lengte van een 15-jarige jongen??

Ik ben in 31 july 15 geworden , en mijn lengte is nog alleen maar 160cm(1,6m, 63inch) :'( :'( :'(......ik weet zeker dat dit niet genoeg is......dus heeft iemand advieszen voor mij ....bijv. wat moet ik eten om snel te groeien...mijn ouders zijn ook niet lang...maar mijn grootouders van beide kant waren nogal lang.......dus wat moet doen om snel te groeien....help me plzz...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
13.3K
Ritsuka
12 jaar geleden
Je groeit nog wel hoor, waarom zo'n haast?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En als je je lengte op z'n Amerikaans wil uitdrukken is het 5' 4".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
echt ....dan mijn lengte is ong. 5'2" ...... dus er is niet veel verschil.....maar mijn ouders zijn niet lang(ik ben al hoger dan Mum en zelfde als Dad) .....moet ik iets als extra calcium eten??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lol ik ben 16 en ik ben 1.69 dus niet echt naar gemiddeldes kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom schrijf je "ik weet zeker dat dit niet genoeg is"? Genoeg waarvoor
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lol ... weet ik ook niet...maar ik vind het gwn niet gwn....ik wil minstens 180cm zijm op mijn 18de..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
well dan, gefeliciteerd

Het beste antwoord

Jongens groeien zeker nog tot hun 18e. Er komt dus nog één of misschien meer groeispurten aan.
Verder kan je niet iets eten waar je meer of langer van groeit, dit is grotendeels genetisch bepaald. Natuurlijk is een gezonde levensstijl en niet roken altijd goed.

Houd hoop, je groeit ongetwijfeld nog een stukje!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik was zelf ook niet groot maar het kan opeens komen, nu dat ik 16 ben groei ik oppeens naar 1.79 en jij hebt nu nog 3 jaar om te groeien ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en zijn jouw ouders lang of niet....want mijne zijn niet langer dan mij nu...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee mijn ouders zijn allebei klein. (kleiner dan mij, nu)
Het kan nog altijd komen, dat je een groeispeurt krijgt ;)
Er zijn ook kinderen die langer zijn dan hun ouders.