voor zover ik weet niet, maar lees de bijsluiter eens, de bijwerkingen, daar moet het bijstaan als het zo is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je verliest eerder gewicht door gebruik van antibiotica omdat er een aanzienlijke kans bestaat dat je er een lichte tot flinke diarree van krijgt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Diarree kun je inderdaad krijgen van antibiotica, maar lees de bijsluiter even goed door, soms moet je dit melden bij je huisarts.
Het kan zijn dat je lichaam meer vocht vasthoud en dat daardoor wat zwaarder bent, maar dit gaat vanzelf weer weg.