Oor doet pijn door DJ koptelefoon?

Hej, ik heb net een Logitech G35 gekocht, (een koptelefoon die heel je oorschelp bedekt) maar na 5minuten (lage volume) muziek luisteren doet mijn oor pijn, mijn vader zegt dat t komt omdat je oor geen lucht krijgt omdat je ingesloten zit, kan je er iets tegen doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
8.9K

Antwoorden (4)

Ik heb ook een gesloten koptelefoon.
1tje van €330 en ik heb geen last.
Ik denk dat je daar niet tegen kunt want ik ken niemand die dat ook heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien zit hj te strak om je oren, ik zelf heb een Razer Megalodon en heb er zelf ook last van als ik heb niet iets groter zet, want dat klemt hij heel me oor gewoon dicht.

ImaBite
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi,

Is het je oorschelp die pijn doet, of je trommelvlies? dus een stekende pijn van binnen.

Hier zit nogal een groot verschil in, als het je oorschelp is dan drukt je koptelefoon tegen je oorschelp waardoor na een tijdje irritatie optreedt, is het je trommelvlies bij laag volume dan zou ik eens naar de huisarts gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het kan zijn dat de koptelefoon niet goed aansluit, dus dat je last hebt van een plastic randje.
Het kan ook zijn, dat i te strak zit, of dat hij je oor omhoog tilt, omdat hij te strak zit.
Dat er geen lucht bij kan komen, lijkt me vrij onwaarschijnlijk, aangezien de koptelefoons meestal van stof zijn.
Als je oor van binnen pijn doet, kan het zijn dat de muziek te hard stond, maar je zij dat dat niet zo was.
Teveel hoge tonen?
Dan is het geluid te schel, daar kun je ook koppijn van krijgen, di voel je dan als oorpijn.
Deze pijn gaat meestal snel weer weg.
Ook kan het gewoon een toevallige oorontstekingsachteg iets zijn, precies op dat moment.
Of, een alerchiesche reactie op de sgof?
Al lijk dit mij niet erg lochisch, maar toch.al met al, succes ermee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nah niets met met men oorschelp te maken, is echt binnen, het steekt niet maar het voelt alsof mijn oor geen lucht krijgt, echt een naar gevoel, geen hoge tonen, gewoon vette bass, me bro heeft dezelfde koptelefoon en die zei dat je je koptelfoon wat groter moet zetten,hij had het ook, kzal es proberen , allen bedankt voor jullie reacties