Wat zal ik doen op het Roc niveau 4,, de stewardess opleiding of bouw&infra of MER+ (management economie recht)?

Nou Ik zit echt te twijfelen en k heb egt jullie mening nodig ...
Ik heb als opleiding stewardess gekozen maar toen had ik gevraagd en gelezen dat je voor stewardess geen Roc diploma nodig hebt om perse die baan te krijgen want je kunt het ook met een andere diploma opleiding niveau 4 doen en met havo diploma dus toen schrok ik best wel FF want ik wil die opleiding niet voor niks doen want je krijgt Zowieso bij KLM een opleiding als je soliciteeerd...dus ik weet niet of ik gewoon bij deze opleiding moet blijven of beter naar een andere opleiding ga : bouw&infra of MER dat is een mhbo opleiding ... Nu het nog kan wil ik weten wat beter is en wat ik het best kan doen ...
Als je begrijpt wat ik bedoel ..& het liefst zou ik weten wat de voordelen en nadelen zijn enzo

Thanks

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik heb de opleiding MER HBO gedaan, en persoonlijk vind ik het een waardeloze opleiding. Je leert van veel een beetje maar niet genoeg om echt kennis te hebben,
Je leert alleen goed in groepjes werken.. en dat moet je liggen. Mij lag dat dus niet.
Maar ik heb begrepen dat ze de opleiding gaan veranderen. dacht dat recht eruit ging.
De rest klinkt mij iig leuker in de oren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ow okeej dan En als je verder wilt studeren richting advocaat of rechter na je hbo ?
Dan ga je er wel dieper in toch of niet ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan zou ik starten met HBO rechten en dan de uni.