waar gaan je voeten van groeien?

help te grote schoenen voor back to school gekocht maar perongeluk 2 maten te groot! want het was een engelse maat what ever help me

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pokon!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een hamer er op slaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Siliconen!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
aleen mensen die serieus hebben mogen reacties plaatsen goed jongens?

Antwoorden (6)

ik zou ze gaan ruilen. Bij de meeste winkels kan je binnen een week ruilen. Vraag een medewerker om hulp bij de maten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je je voeten wilt laten groeien om in die te grote schoenen te passen, dan kan je al je andere schoenen weg doen want die zijn dan te klein...
Dus, je kan ze beter op marktplaats zetten,
of ruilen in de winkel waar je ze vandaan hebt,
of iets in de voorkant van je schoenen doen zodat ze kleiner worden.
En nee, er is niets waardoor je voeten even vlug van gaan groeien.
Kristal
12 jaar geleden
Door borstverkleining gaan ze harder groeien
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met meer zonlicht groeit alles beter
Je kan ook gewoon wat wcpapier voorin de schoenen doen, dan hoef je al je andere shoenen niet weg te gooien, en pas je toch je nieuwe aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je voeten groeien zoals ze groeien, daar kun je niets aan veranderen. Ga terug met die schoenen om ze te ruilen voor de juiste maat (en dan passen, of als je ze online hebt gekocht: opletten welk maatsysteem gebruikt wordt) of breng ze naar een kringloopwinkel, want ze zullen nooit lekker lopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, er zijn geen middeltjes op de markt waar je voeten van gaan groeien.
Niet handig om schoenen te groot te kopen. Heb je ze via internet gekocht dan? Ook niet handig. Schoenen moet je passen voordat je ze koopt. Niets is zo belangrijk voor je voeten als schoenen die goed en lekker zitten en goed passen.

Maar nu zit je er mee.
Je kunt ze alleen ruilen (als de winkel dat toestaat) als je ze nog niet buiten hebt aangehad.
Je kunt wat in de neus proppen om ze "kleiner" te maken maar dat zit meestal niet lekker.
Je kunt ze verkopen via marktplaats of een briefje bij de supermarkt. Wil je moeder ze niet van je kopen?
Je kunt ze bewaren tot je er ingegroeid bent.
Of je moet gewoon accepteren dat je een miskoop hebt gedaan. Jammer, maar het zal niet je laatste miskoop zijn.