Daar zijn een aantal oplossingen voor:

- gezond en op tijd eten
- op tijd naar bed
- tijd maken voor ontspanning
- je werk zodanig indelen dat je aan het eind van de dag niet versleten bent.
- doe de goede dingen ipv de dingen goed, niet alles moet vandaag klaar
12 jaar geleden
Om daar achter te komen moet je weten wat de oorzaak is. Slaap je slecht, ben je ziek, beweeg je te weinig, eet je ongezond, et cetera. Pas als je de oorzaak weet, kun ke deze wegnemen. Het handigste is om een afspraak te maken bij de huisarts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoek eerst uit waar het vandaan komt. Is het wel echt lichamelijk of is het misschien geestelijk. Of het geestelijk is zou je in principe zelf moeten kunnen bedenken... zijn er dingen die je dwars zitten, heb je problemen, veel stress? Zo ja... kan je die zelf oplossen? Ja... DOEN... nee... zoek hulp via de huisarts.

Is het niet geestelijk... ga dan naar de huisarts en leg je probleem voor... als er een oorzaak is kan hij er misschien iets aan doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je gewoon moe bent, kun je beter gaan slapen.
Als je te weinig conditie hebt waardoor je te snel moe wordt, kun je beter gaan sporten.

Let ook op je voedsel en eet gezond en vers voedsel.