Is het verstandig om Flibanserinte gaan gebruiken als het op de markt komt?

Toegevoegd na 3 minuten:
Flibanserin bedoel ik dus.. was de spatie vergeten;-)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik moest even googelen - Flibanserin : viagra voor vrouwen. Nu ken ik geen vrouwen met erectieproblemen, maar het zal wel te maken hebben met zin. Effe bijlezen.....jep. Een antidepressivum dat als bijwerking (en nu dus bedoeling) lustopwekking heeft.

Geloof er niks van. Gewoon een paar keer zin maken (als je nog zin hebt om zin te maken), dan komt je hormoonspiegel ook wel weer terug op gang, en krijg je vanzelf weer vaker zin. Medicijnen voor alle behalve noodzakelijk gebruik ben ik nooit een groot voorstander van, dus ook hier niet. En al helemáál niet van antidepressiva. Ben benieuwd naar de bijwerkingen , maar mij lijkt het het risico niet waard. Vermoedelijk is ene beetje tijgerbalsem op je muts (ook ergens gelezen ; schijnt bijzonder prikkelend te werken) net zo effectief, en een stuk minder schadelijk.

Belangrijker vind ik de vraag : komt dit middel op de markt in het belang van vrouwen, of voor mannen die zelf niet meer weten hoe ze hun vrouw zo ver moeten krijgen ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat laatste is zeker een goede vraag;-)+1

Andere antwoorden (1)

Kunstmatig opwekken van lust lijkt mij niet de oplossing.
Als je geen zin hebt,moet je het laten,ook al is je partner er niet blij mee! Het vergelijken met viagra is m.i. een beetje kort door de bocht.Bij viagra is de lust er wel alleen een deel van het lichaam steekt niet de kop op!