Wie weet wat er met de uniformen van prins Bernard gebeurd is na zijn overlijden ?

De prins had er vele zowel ceremoniele als gala

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Het luchtmachtuniform van Prins Bernhard dat hij droeg als generaal-vlieger is in het bezit van de Koninklijke Militaire Academie te Breda.
Amadea
12 jaar geleden
Er hangt er een in het Militaire Luchtvaartmuseum in Soesterberg. Ik ga morgen eens kijken of ik er een foto voor je van kan maken.

Toegevoegd na 12 uur:
Het is zijn RAF-uniform uit 1944.