Ik heb al 2 dagen het gevoel dat ik moet poepen maar het lukt echt niet.. weet iemand waardoor dit komt of wat ik eraan kan doen?

Normaal poep ik zowat elke dag maar nu al 2/3 dagen niet en ik 'voel' ook dat ik wel moet poepen maar het lukt gewoon niet en heb er ook best veel last van, weet iemand wat ik kan doen zodat ik weer kan poepen of heeft iemand misschien een reden waardoor het kan komen dat ik niet kan poepen?
Alvast heel erg bedankt!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Beweging helpt bij mij goed. Ik ga dan een wandeling maken van ca. een uur en dan komt het wel los. Of ga naar de drogist en vraag om een laxeermiddel.

Laxeermiddel?

koffie, roosvice laxo, pruimen, veel vezels, bruin brood, op de nuchtere maag een glas lauw water, uien, bruine bonen,sinaasappelsap,warm bad....... anders echt even naar de dokter, voor een laxeer middel of iets anders. bananen, wit brood niet eten dat stopt. met een boekje op de wc zitten, neem je tijd.....

veel koffie drinken

veel water drinken, movicolon geven dokters ook wel aan mensen die last hebben van opsipatie (hoe je het ook schrijf), ontbijtkoek, bananen. Allemaal goed voor de darmen. Ik heb zelf ook last van mijn darmen en ik moet elke dag een glas met movicolon nemen (heel erg smerig) maar het helpt wel. Mocht water drinken enzo niet helpen zou ik toch even langs de dokter gaan. succes ermee!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100