Erge buikpijn, misselijkheid, overgeven, en flauwvallen. Weet iemand wat dat betekend?
Hallo ik ben joep en ik ben 12 jaar oud. Ik heb (ongeveer een half jaar geleden) een week lang last gehad van hele erge buikpijn. Hierbij moest ik ook vaak overgeven. We zijn hiermee naar he huisarts gegaan omdat mijn moeder dacht dat het een blindedarmontsteking was. Na 2 uur bij de huisarts en nog even bloedprikken, bleek dat het geen blindedarm ontsteking was. Ongeveer een maand geleden kreeg ik weer hele erge buikpijn en kon hierdoor bijna niet slapen. Ik heb toen nog 2 keer overgegeven. Nadat ik eindelijk in slaap was gevallen vad het de volgende dag weer over. 4 dagen geleden begon het weer. Erge buikpijn, misselijkheid, overgeven, het was zelfs zo erg dat ik bijna niet meer kon bewegen. De dag daarna ging het iets beter, ik wou net terug naar mijn kamer gaan en ik stond 4 treden op de trap toen alles langzaam donker werd. Ik werd wakken in de hal met een hele grote buld op mijn hoofd, ik had een hele harde val gemaakt. Net na ik wakker werd, spuugde ik allemaal geel doorzichtig spul uit (net pis). Nu gaat het al weer beter, maar ik maak me toch wel een beetje zorgen... Weet iemand wat dit is??
Gr joep
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.