Ik ben vorige week, op de eerste dag van m'n ongesteldheid, begonnen met de pil. Normaal ben ik maar 5 dagen ongesteld en vandaag is m'n 8e dag al...

Mijn vraag is dus of dit normaal is....

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze vraag had je toch al gesteld?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had dit nog niet gevraagd ;-) Ben pas net lid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
O dan is er iemand anders die vandaag dezelfde vraag gesteld had.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja gevonden,misschien heb je er iets aan. http://www.goeievraag.nl/vraag/dagen-ongesteld-raar.225650

Het beste antwoord

Het kan zijn dat het een doorbraakbloeding is. Sommige meisjes die net zijn begonnen met de pil, hebben daar last van. Het zijn onregelbare bloedingen die je niet persé tijdens je ongesteldheid hebt. Meestal duurt dit 2 weken, en het wordt steeds minder. Lees ook goed de bijsluiter van je pil en vooral het kopje 'bijwerkingen'.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De eerste keer ben je meestal wat langer ongesteld hoor maak je geen zorgen!!
Maar de pil hoe oud ben je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben 16, bijna 17 ;-) Okay, gelukkig normaal kan ik precies natellen wanneer het over is namelijk dus was wel even vreemd..