Op welke manier val je af en werk je aan je conditie doormiddel van hardlopen??

(Hard)lopen is voor je conditie, en hardlopen op een rustig tempo om aftevallen heb ik gelezen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Door duurloop en intervaltrainingen af te wisselen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het beste is natuurlijk met een hartslagmeter.

Die kun je voor niet al te veel al bij de Kijkshop kopen.

En dan een goed schema aanhouden.

Dan kan je o.a. hier vinden.

http://www.runinfo.nl/homepage.htm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hardlopen is zeker goed voor je. Een leuk programma ondersteunt door muziek is van evy gruyaert. Een belgische radio presentatrice. Zij begeleidt je helemaal op je mp3 speler, stukje hardlopen en weer een stukje wandelen met leuke muziek. In 28 lessen kun je in 1x 30 minuten hardlopen.

Succes!