En om dan maar antwoord te geven op de vraag of ze helpen: nee ze helpen niet. Was een tijdje terug op tv, hadden ze die bandjes getest. Kan me helaas niet meer herinneren hoe t programma heette dus kan er ook geen bron bij doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb ik ook gezien,ze deden er verschillende tests zoals citroenplanten,anti muggenstekker enz.....
Het enige dat hielp was insmeren met anti muggenspray met DEET erin.

Andere antwoorden (6)

Bij de Xenos.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij groupon komen ze vaak voorbij tegenwoordig!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de apotheek.
12 jaar geleden
bij DA of ze werken weet ik niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zag ze laatst bij halfords liggen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
eigen ervaring op de vraag, helpen ze? Nee helemaal niet!
ik had ze niet in nederland gekocht dus ik kan je niet vertellen waar ze te koop zijn