3 weken geleden onveilige sex gehad & bleek niet zwanger te zijn volgens de test, maar heb nu erge steken links in me onderbuik weetiemand wat dit is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dit kan zoveel zijn. Een aankomende menstruatie, een eisprong, darmproblemen, misschien andere organen?
Als je toch denkt dat je zwanger bent, kun je langs de arts gaan voor een bloedtes, of over een weekje nog een keer de test doen. Als je nog steeds of weer die steken hebt zou ik sowieso de dokter bellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga toch maar even naar de dokter, je hebt er betrouwbaardere testjes als je er zekervan wilt zijn
Misschien een soa?