hallo ik heet Tim.6 maanden geleden ben ik verhuisd naar noordholland toen was ik vroeger in friesland

ik had veel vrienden ik vond heel pretiig dat ik zoveel vriendenhad en ik was daar egt heel vriendlijk en ik wil hier graag iemand leren kennen maar dat gaat niet om dat als ik alleen ben dan ziet ik er onvriendlijk uit maar als ik gwn iemand die ik ken dan ben ik zo aardig maar ik wil ook dat andere dat ze mij niet kennen ook mij aardig vinden en hoe moet ik dat doen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ach toch.......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
flauw hoor jongens..

Antwoorden (4)

Een Fries naar Holland, dat zal niet mee vallen.
Heb je ook nog een dialect , denk ik?
Maar ga geen toneel spelen dat doen er al genoeg, maar wees gewoon je zelf en probeer dat uit te stralen.
Wacht rustig af en doe vooral geen rare dingen die opvallen, dan heb je zo een naam.
Kijk of er verenigingen zijn waar je lid van kunt worden, daar maak je makkelijk contact.
En stop met Friesland met Holland te vergelijken.
Alles lijkt daar dan beter.
Je zit nu in Holland en maak er wat van, maar heb vooral vertrouwen in je zelf, dan komen de vrienden ook wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Begin er maar mee om jezelf aardig te vinden. Glimlach af en toe maar eens tegen jezelf als je alleen bent. Zie je er dan nog onvriendelijk uit?
En ga dingen doen die je zelf leuk vind, waarbij je andere mensen tegenkomt. Je leert dan vast iemand kennen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hai tim!!
het is voor jou blijkbaar heel belangrijk om aan je houding te werken. Je wilt heel graag dat anderen jou aardig vinden ondanks dat je onvriendelijk overkomt. Een eerste indruk is echt heel belangrijk dus werk daar aan. Ga een praatje met mensen aan, dan zien ze al heel snel dat je best aardig bent. Begeef je onder de mensen. Zoek een hobby, ga een avondje naar de kroeg. Zorg dat je minstens 1 persoon leert kennen. Via die persoon kun je meer mensen leren kennen en op die manier maak je vrienden en sta je steeds meer bekend als aardig persoon. Maar probeer dat ook uit te stralen. Praat, glimlach, heb plezier!!
succes!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien kun je overwegen om bij een sport te gaan beoefen bij een vereniging. Of dat nou een teamsport is of individuele sport is dat maakt niet uit. Omdat je dan gelijk in contact komt met nieuwe mensen kun je makkelijke nieuwe contacten leggen en netwerken. Je hebt gelijk iets om over te praten want sport verbroederd. Je deelt een passie en heb te maken met emoties. Dit brengt mensen bij elkaar en is de makkelijkste manier om nieuwe vrienden te maken. Zorg dat je in contact komt met mensen uit de sociale omgevingen. Bedenk van te voren hoe je jezelf wilt presenteren. Bijvoorbeeld als je een timmerman bent dan kun je vertellen van. Ik ben Piet en ik ben timmerman. Of je kunt vertellen mijn naam is Piet en ik werk bij bedrijf ... deze onderneming bestaat uit een dynamisch team van x aantal werknemers en wij timmeren bij verbouwingen maar ook zijn wij betrokken bij nieuwe projecten van zowel particulieren als ondernemers. Dan kun je door middel door goeie vragen te stellen er achter komen wat jou praatpartner allemaal doet en wat jullie gemeen hebben en probeer niet te kijken wat zo iemand voor jou kan betekenen (korte termijn) maar probeer je in te leven wat je kan doen voor anderen. Hun vinden zichzelf belangrijk dus wees geintreseerd en sms die nieuwe contact als die bijvoorbeeld heeft bij jullie ontmoeten om succes te wensen bij iets en wees betrokken bij diegene. Sta verder open voor nieuwe ideeën maar blijf vooral jezelf en geniet daarvan.