Ik heb al een tijdje problemen met slapen. Is er een natuurlijk product dat kan helpen met rustiger slapen?

Ik heb al een tijdje problemen met slapen, ik val heel makkelijk in slaap maar ik wordt vaak wakker en slaap erg onrustig. Gister ben ik wel naar therapie geweest maar dit had als gevolg dat ik nog minder goed kan slapen.
Nu vraag ik me af of er een natuurlijke product is dat ik tijdelijk kan gebruiken om me te helpen om rustiger te slapen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Wat bij mij in stressvolle/onrustige tijden goed helpt is Valdispert Nacht! Wat je ook kunt proberen is voor het slapen gaan een blokje om te lopen. Wat je vooral NIET moet doen is voor het slapen gaan alcohol drinken!

Nachtrust van Bional Toegevoegd na 6 minuten: melatonine werkt goed om door te slapen

Heb ervaring met autogene training. Dat is het (hier in een groep) aanleren en beoefenen van ontspanningsoefeningen. Worden hier door een fysiotherapeut gegeven (via de zorgverzekering). Wat ook kan helpen is leren meer invloed uit te oefenen op je eigen situatie zodat je vat krijgt op situaties die je als een probleem ervaart. Toegevoegd na 1 minuut: Het vaak weer voortijdig wakker worden is doorgaans een actie van je onderbewuste, dus een psychisch probleem.

Melatonine tabletten kunnen helpen.

Bronnen:
http://www.apotheek.nl/Medische_informatie...

Bij de Kruidvat kun je slaapthee kopen van Kneipp. Werkt bij mij best wel goed. Is een natuurprodukt. Kost 3 euro, dus misschien het proberen waard.

slaapthee werkt erg goed van celestias mijn moeder en zus valen zo ongeveer al in slaap van de geur! en het is erg lekker!! en thee is altijd goed 's avonds! (bij mij werkt het niet maar dat komt door slaapstoornis xD)

Je vooral niet stressen, dat zorgt er helemaal voor dat het door blijft gaan. je moet niet denken: ik kan niet slapen, straks word ik zeker weer wakker enzo.

Neem valeriaan tabletten daar wordt je rustig van. Als je voor het slapen al rustig bent dan slaap je ook bijna altijd rustig door .

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100