is het mogelijk om spieren te kweken en af te vallen tegelijk?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

ik heb me dit ook lang afgevraagd, en na wat research bleek toch wel dat je best die dingen niet combineert. als je wil afvallen moet je cardiovasculaire training doen, bewegen dus, en je voedingspatroon aanpassen. als je spiermassa wil kweken moet je krachttraining doen en véél eten, gezond en regelmatig maar vooral veel. (niet veel vetten maar veel gezonde dingen, vezels, proteinen,eiwitten,...) die 2 dingen botsen een beetje... Wat men mij vaak vertelde is dat je best gewoon eerst je concentreert op afvallen, en vanaf dat je je gewenste gewicht bereikt, ga je je informeren over krachttraining en jezelf daar volledig op focussen. zo ga je een veel sneller en efficienter resultaat bereiken dan wanneer je een hele tijd allebei tegelijkertijd probeert! Kort samengevat; het is mogelijk maar best doe je het anders.

Jazeker! Dit doe je door cardio(fietsen, rennen etc,) af te wisselen met kracht training. Tegelijkertijd beenwindsel kweken gaat dus makkelijk, armspieren is niet echt mogelijk maar je kunt natuurlijk altijd tijdens het fietsen iets dien met gewichtjes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100