Wellicht liggen jouw bloedvaten dieper onder je huid waardoor ze niet opvallen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als bloedvaatjes onder de huid scheuren of breken, kan dat leiden tot een onderhuidse, inwendige bloeding.
Dit ziet er uit als een blauwe plek. Dat is meestal het geval na een stoot of een val. Het bloed zal dan naar de weefsels onder de huid lopen, wat de zwarte of blauwe kleur veroorzaakt.
Bij de één gaan deze bloedvaatjes makkelijker kapot dan bij de ander.
Bij jou gebeurt dit kennelijk niet zo makkelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat je je niet hard genoeg stoot. Iedereen krijgt bloeduitstortingen als hij zich maar hard genoeg stoot.
Dit is overigens geen aanmoediging tot automutilatie.
14 jaar geleden
Omdat de klappen die je krijgt voor jou niet hard genoeg zijn om blauwe plekken te krijgen.
Ik zou zeggen, kom eens mee naar Kendo training.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien heb je geen rode bloedlichaampjes,maar alleen bloedplasma.