wie heeft ervaring met fatburners ?

ik heb iets gelezen van stacker 3 fatburners ,maar ik weet verder niet zo het gebruik er van heeft iemand die al is geprobeerd?

12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die zooi helpt alleen je portemonnee afvallen.
Kimath
12 jaar geleden
Precies. En vaak nog gevaarlijk ook
anneliez
12 jaar geleden
Als er veilige makkelijke manieren van afvallen waren, zouden er geen dikke mensen rondlopen
Kimath
12 jaar geleden
Enige gezonde manier van afvallen is voldoende bewegen in combinatie met gezond eten.
Je hoeft geen rare producten te kopen, het is geen dieet, maar een andere levensstijl.
Je gezondheid en conditie gaan voorruit, en uiteindelijk val je ook af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan beter koffie drinken of groene thee.

Antwoorden (2)

Ik heb het eens geprobeerd! Ik kreeg er enorme hartkloppingen van. Ik lag trillend in bed en vond het doodeng. Ik dacht dat ik de volgende morgen niet zou halen. Klinkt nu wat overdreven, maar op dat moment heb ik het echt zo ervaren. Ik zou het niemand aanraden. Mocht je het toch willen gebruiken, gebruik dan stackers zonder Ephedra. Ephedra zou schadelijk zijn voor de gezondheid. Deze schadelijk aspecten zouden optreden door hun ongewenste effecten. Zoals psychiatrische storingen, stoornissen van het spijsverterings- en het zenuwsstelsel en hartkloppingen. Ook zouden er zelfs sterfgevallen gemeld zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1 mee eens
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ephedra is al lang verboden in de Europese Unie.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ephedra
luna400
12 jaar geleden
dat is mij bekend ja ,maar er staat duidelijk in de advertentie dat ephedra niet meer gebruikt word ,het is zelfs strafbaar
Voldoende ervaring mee. Neem van mij aan dat het rommel is en het je alleen maar bergen met geld kost. Het helpt echt niks en zorgt vaak voor bijwerkingen waar je helemaal niet op zit te wachten, zoals bovenstaande persoon al schreef.
Mijn raad: niet aan beginnen