hoe kan ik aankomen?

ik ben 22 jaar ben 1,70 en weeg sinds mijn 16de 65 kilo wat ik ook eet ik kom maar niet aan. Weet iemand een oplossing?

Weet jij het antwoord?

/2500

Minder sporten maar wel vitamines eten. Maar ik heb het nu zelf ook ik kan alles eten maar kom ook gewoon niet aan(terwijl ik juist moet afvallen) dus mij een voordeel. Maar misschien moet je gewoon veel snoep eten. Succes! P.S. niet té veel hé?

enezie verijkte voeding ga naar een diëtiste Toetjes met een scheutje slachroom maar de diëtiste kan je een uitgebalanseetd dieet geven

Ga naar een diëtist. Die kan je een dieet geven zodat je aankomt.

Veel koolhydraten en eiwitten

Als het je puur om het gewicht gaat, moet je juist wel gaan sporten. Maar dan veel krachttraining, want spieren wegen meer dan vet. Verder de bovenstaande dingen.. :)

Eigenlijk moet je heel trots zijn, in de loop der jaren wordt je per jaar 1 tot 1.5 kilo zwaarder, waarschijnlijk begint dat rond je 27e, als je rookt stop daar dan mee en zorg voor regelmaat in je leven. Je kunt dus uit rekenen wat je weegt als je 65 bent. wat nog gekker klinkt maar echt helpt om op een natuurlijke manier eerder en gezond aan te komen is: ga is een tijdje lijnen, ca 6 maanden. Gebruik een gezond dieet b.v. dat van Dr. frank, een vrouw heeft 2000 kcal en een man 2500 kcal per dag nodig als je daarna weer je oude patroon oppakt kom je gegarandeerd aan. Maar als ik jouw was zou ik heel tevreden zijn met wat je nu hebt. Je hebt waarschijnlijk een heel goed enzymen balans en dat wil je gaan verstoren, echt onverstandig. Als je nu ongezond gaat eten ontwikkel je rond je 40e jaar allerlei welvaart ziektes, en onderschat deze maar niet.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100