hoe kan ik aankomen?

ik ben 22 jaar ben 1,70 en weeg sinds mijn 16de 65 kilo wat ik ook eet ik kom maar niet aan. Weet iemand een oplossing?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Kimath
12 jaar geleden
Waarom wil je aankomen, je hebt een BMI van 22, hartstikke goed. Dat is gewoon je bouw dat je zo'n figuur hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik las iets over een dieetist en die laat je niet toe want je BMI is goed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt een goede bmi hoor

Antwoorden (6)

Minder sporten maar wel vitamines eten. Maar ik heb het nu zelf ook ik kan alles eten maar kom ook gewoon niet aan(terwijl ik juist moet afvallen) dus mij een voordeel. Maar misschien moet je gewoon veel snoep eten. Succes!

P.S. niet té veel hé?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
waarom minder sporten? Bewegen is goed voor je, de hele dag op je kont zitten is niet goed voor je gezondheid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is waar sorry... :-(
enezie verijkte voeding
ga naar een diëtiste
Toetjes met een scheutje slachroom
maar de diëtiste kan je een uitgebalanseetd dieet geven
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga naar een diëtist. Die kan je een dieet geven zodat je aankomt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel koolhydraten en eiwitten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het je puur om het gewicht gaat, moet je juist wel gaan sporten. Maar dan veel krachttraining, want spieren wegen meer dan vet. Verder de bovenstaande dingen.. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eigenlijk moet je heel trots zijn, in de loop der jaren wordt je per jaar 1 tot 1.5 kilo zwaarder, waarschijnlijk begint dat rond je 27e, als je rookt stop daar dan mee en zorg voor regelmaat in je leven. Je kunt dus uit rekenen wat je weegt als je 65 bent. wat nog gekker klinkt maar echt helpt om op een natuurlijke manier eerder en gezond aan te komen is: ga is een tijdje lijnen, ca 6 maanden. Gebruik een gezond dieet b.v. dat van Dr. frank, een vrouw heeft 2000 kcal en een man 2500 kcal per dag nodig als je daarna weer je oude patroon oppakt kom je gegarandeerd aan. Maar als ik jouw was zou ik heel tevreden zijn met wat je nu hebt. Je hebt waarschijnlijk een heel goed enzymen balans en dat wil je gaan verstoren, echt onverstandig. Als je nu ongezond gaat eten ontwikkel je rond je 40e jaar allerlei welvaart ziektes, en onderschat deze maar niet.