Hoe kun je ervoor zorgen dat je beter kan zingen?

Ik oefen heel veel maar mijn stem klinkt gewoon heel volwassen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe oud ben je? Misschien zangles overwogen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ooit gedaan maar nu geen kans meer helemaal nergens kan ik zangles krijgen ik ben 12

Antwoorden (2)

Op deze website vind je verschillende soorten zang- en ademhalingsoefeningen met handige filmpjes. Deze zijn geheel gratis en kan je wanneer je maar wilt gebruiken. Kies zelf de juiste oefeningen uit die geschikt zijn voor jouw stem.
Maar let op! Forceer je stem niet!

http://www.onlinezangles.nl/Oefeningen.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je!
je moet een liedje vindt die het beste bij je stem niveau past, als je een lage stem hebt moet je geen katy perry gaan zingen. want daar forceer je je stem mee, omdat je die noten gewoon niet beheerst. het beste is om stemoefeningen te doen. je kan ook op zangles gaan, maar dat is je eigen keuze.