bestaat er een middel dat libido-opwekkend werkt voor vrouwen?

en niet die dure smeercreme's ofzo, liever een natuurlijk middel. Als je er ervaring mee hebt, graag je bevindingen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.3K

Het beste antwoord

Helaas is dat voor elke vrouw ( en man) verschillend.

Je hebt van die libido pillen, maar die werken alleen "voor tussen je oren" ( werkt dus alleen maar als je dat zelf ook wilt, net als bij de mannen trouwens)

Alcohol maakt je remmen wat losser, maar daar zou ik ook weer niet te veel van drinken, want dan val je weer in slaap :-)
Drugs heb ik zelf nooit geprobeerd maar helpt je ook ontspannen net als een leuke vrouwvriendelijke porno film, dat wil ook wel goed helpen.

Verder vind ik mannen in uniform heel aantrekkelijk maar dat valt weer onder het kopje macht zoals het antwoord hiervoor ook al zei.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Een wijntje!
En nieuwe lingerie;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt ook eerst elkaar helemaal 'gek'maken.
Daag hem uit en bouw een spanning op, weet zeker dat je daar ook 'zin'van krijgt hoor!
Probeer maar eens uit!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh bij mij is het meestal andersom..
Lichamelijk wel zin, maar mijn hoofd laat het niet toe;-)
Daar bedoel ik mee dat ik er dan vaak geen tijd voor heb of de plaats even niet zo geschikt is;-)
Nee. Mensen hebben een volstrekt verkeer beeld van libido, een freudiaanse term die eigenlijke afgeschaft moet worden.
Er komt binnenkort ook een soort Viagra voor vrouwen op de markt, maar de 'zin' zit tussen je oren en nergens anders.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou bij mij zit het niet tussen mijn oren hoor;-)
AWM
14 jaar geleden
Eg wel. Heus.
Hier een stukje radio hierover van vanmorgen:
http://radio.tros.nl/?page=popup&autostart=true&startid=40574
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tussen je oren wat een onzin, wel eens van hormoon problemen gehoord? Een-dus.
AWM
14 jaar geleden
Luister even naar mijn linkje.
Ga eens naar een homeopaat, het werkt !

Toegevoegd na 10 uur:
Wellicht kun je bij een homeopatische arts korrels krijgen,
die je hiermee kunnen helpen.
Sommige middelen zijn zeker speciaal geschikt voor
zulk soort vrouwen 'klachten' .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Laatst getest op spuiten en slikken:
- Love Joints
- Een soort pil
- Een creme
Ik weet het niet precies meer allemaal, kijk deze aflevering maar, het scheen te werken.

http://www.bnn.nl/sens2009/video/?v=0f19677a8dade5c7e3961b5c23c801c1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
te veel eten zorgt ervoor dat gevoelens minder worden, zo ook die gevoelens.
Probeer dus minder te eten en.....een lange spannende massage met veel olie ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is een lippenstift uit, die kleurt veel roder als je seksuele opwinding ervaart... Dat is wel een leuke accessoire tijdens een avondje stappen... Is dat niet libido-opwekkend?...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee het is een hormoon-kwestie... Niet warmte... Is wel heel apart hoor... en schijnt echt te werken...
misschien vind je hier wat op.
http://libido-middelen.startpagina.nl/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
echte liefde.... niets werkt beter voor de libido dan liefde...

Toegevoegd na 1 minuut:
een vrouw die zich werkelijk bemind voelt en ervaart dat de man haar de allermooiste en de allerliefste vindt heeft niets anders nodig... hoe natuurlijk wil je het hebben?

Toegevoegd na 8 minuten:
o.
ik zie nu dat de vraagsteller een vraagstelster is...

eis van je geliefde dat hij er werkelijk is voor jou...
als je daar ook maar een beetje aan twijfelt (als hij bijv. meer aandacht heeft voor zichzelf of - erger nog- iets of iemand anders dan jij) zul je je nooit helemaal aan hem kunnen geven, dwz dat je seksuele energie niet optimaal gaat stromen...
pas als jij je volkomen geliefd voelt, kun je je werkelijk met hem verEENigen... en als de relatie klopt zul je er achter komen dat dat verEENigen niet altijd via seks hoeft te gaan...