Waarom vinden mensen het zo erg als iemand lesbish of homo is

Ik ben een jongen en ik vind lesbishe vrouw heel tof
Ok ik kijk wel veel naar lesbishe porno .
Waarom laten mensen hen gewoon niet met rust

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/woorden-homo-lesbo-scheldnamen.79281
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
K hou van lesbishe vrouwen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor veel mannen is lesbische porno opwindend, maar dat zegt niks over wat ze van lesbiënnes vinden, dat zegt iets over wat ze van porno vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit zegt niks over jouw respect naar lesbische vrouwen toe!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij geilt wiezalikzijn gewoon op vrouwen die seks hebben met elkaar (bi), liefst in een pornofilm....en is het niet zozeer, dat hij lesbische vrouwen zo leuk vindt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het wel schattig. @wiezalikzijn: je weet toch wel dat de vrouwen die je in (hetero of lesbische) porno ziet niets te maken hebben met echte vrouwen van vlees en bloed? Echte lesbische vrouwen zijn gewoon mensen. Lief of bitchy, bedeesd of assertief, aardig of onbeschoft, slank of dik, er zijn net zoveel soorten lesbische vrouwen als er individuele lesbische vrouwen zijn. Lesbische vrouwen 'tof' vinden is zoiets als alle 30- tot 55-jarigen 'tof' vinden: een leuke, maar onterechte generalisatie.

Antwoorden (7)

Het is eigenlijk voor sommige mensen nog steeds een taboe. Terwijl het ook gewoon maar mensen zijn alleen vallen ze op het zelfde geslacht. Ik denk dat de mensen die ze haar aan kijken, uit schelden, of in elkaar slaan bang zijn dat de homo's of lesbi's voor hun vallen en dat willen ze niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geloof mij, bijna alle mannen vinden 'Lesbische vrouwen' heel tof. Vooral als ze naakt en blond zijn en je ze na twaalf uur op de televisie ziet.

Een grote, potige Lesbienne met haar kleding aan en kortgekapt kapsel gaat er wat minder goed in bij de meeste mannen. Dit voornamelijk omdat mannen zich dan nogal geintimideerd voelen, vermoed ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoel je zo'n grote potige Lesbienne in een tuinbroek of zoéén in een politie-uniform? :-)
Vaak is het zo dat de afkeer ervan bij het eigen geslacht ligt. Dus mannen houden niet van homo's en vrouwen niet van lesbo's (even zwart/wit gezien). Vaak hebben mensen met dit soort afkeer, een soort van schaamte voor hun eigen 'soort'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit klinkt plausibel. Wat mij betreft +
Veel mannen en jongens kijken naar lesbische porno
en doen toch misselijk over lesbisch en homo.
Dus dat zegt niks.

Veel mensen maakt het geen ene donder uit wat een ander doet in zijn/haar eigen huis,
maar wil niet zien dat twee mannen elkaar zoenen.

Veel mensen roepen dat het zo onnatuurlijk is,
maar zijn zelf stiekem....nog niet uit de kast.

Er zijn zelfs mensen die het echt niet kan schelen.
Die andere mensen beoordelen op andere kwaliteiten dan seksuele geaardheid. Echt waar die zijn er ook.

Er zijn zelfs ook nog mensen die met dit soort kwesties nooit bezig zijn en het zich niet eens afvragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die laatste zin klopt wel. Mij interesseert het ook niet. Soms zeggen mensen tegen mij: "Wist je wel dat hij homo/zij lesbo is?" Ik dan: "O ja? Dat is me nooit opgevallen".
Het zal (helaas) nog wel een tijdje duren alvorens homosexualiteit net zo wordt geaccepteerd als heterosexualiteit.

Dat jij kijkt naar lesbische pornofilms is niet vreemd
maar eigenlijk is het voor een man veel opwindender om naar bi sexuele vrouwen te kijken want dan kun je nog fantaseren dat je er bij bent en mee kunt doen (wat toch de achterliggende gedachte is bij het kijken geloof ik)
Voor veel vrouwen (ook al geven ze dat minder snel toe)
is het ook opwindend om naar 2 mannen te kijken en daarbij geld natuurlijk hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat dat wel meevalt.Homosexualiteit wordt tegenwoordig geaccepteerd in een normale samenleving.Veel ouders vinden het minder als een kind homosexueel is,omdat dan de kans kleiner is dat ze opa of oma worden,maar dat hoeft tegenwoordig ook geen belemmering meer te zijn.Dat in de islam homosexualiteit als iets slechts wordt beschouwd...tsjaa,wat wil je?Daar lopen ze nog eeuwen achter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat zij zelf met dit onderwerp niet om kunnen gaan.