Afhankelijk van je cyclus ergens tussen 8 en 15 augustus. Hoe regelmatiger je cyclus, hoe beter je het kunt uitrekenen. Een normale cyclus is tussen de 28 en 35 dagen, met kleine uitschietertjes.

Ben je nog maar kort (minder dan 1 of 2 jaar) ongesteld, dan is er vaak geen peil op te trekken en zul je ergens tussen nu en eind augustus je periode krijgen, of zelfs een keertje kunnen overslaan. De eerste vier jaar dat je menstrueert is 'spoken' vrij normaal.

Gewoon vanaf nu een maandverbandje in je tas stoppen, kan je niks overkomen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je al regelmatig ongesteld bent, gaat dat ongeveer 28 dagen later weer gebeuren. Maar als dit je eerste keer was, dan zou het langer of korter kunnen duren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk weer rond de 10de. Ik dacht dat de biologie docent zij dat het gemiddeld 28 dagen duurt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jc54
12 jaar geleden
Dan zou jouw wiskundedocent moeten zeggen, dat 28 dagen na 10 juli, 7 augustus is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed opgelet jc!