Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Helpt hoelahoepen echt om je buikspieren te trainen?

Ik heb een hoelahoep van de speelgoedwinkel gekocht, maar ik weet niet of het echt zou helpen? En hoelang moet ik dan hoelahoepen per dag?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Met hoelahoepen verbrand je veel calorieën, wel 100 per 10 minuten. Door de ronddraaiende heupbewegingen train je je buikspieren, je uithoudingsvermogen en ook je wervelkolom. En je hoeft er geen uren voor uit te trekken, een kwartiertje tot half uurtje dagelijks volstaat.
Daarnaast is hoelahoepen niet alleen goed voor je figuur maar ook voor je humeur.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je wyker : )

Andere antwoorden (3)

Als je drie uur per dag, opgedeeld in blokken van drie, gaat hoelahoepen dan verbandt je een beste lading vet en bouw je inderdaad buikspieren op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, maar je kunt hiervoor beter een verzwaarde hoelahoep aanschaffen. De hoelahoeps van de speelgoedwinkel zijn vaak licht en zijn daarom minder effectief.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja best veel, maar je voor een mooie six-pack kun je het beste gaan zwemmen. Daar gaat het veel sneller mee, en je gebruikt ook nog andere spieren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing