Als ik ongesteld ben, hoe kan ik dan na het douchen mijn vagina afdrogen zonder dat mijn handdoek onder het bloed komt te zitten?

Iemand tips?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
11.7K

Antwoorden (8)

Eerst wat toiletpapier gebruiken. En dan kan je het verder afdrogen met een handdoek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
zo doe ik het ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar dan word et wc-papier nat en blijven kleine stukjes hangen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eerst de buitenkant van je vagina deppend drogen, met toiletpapier. Daarna in je vagina. Dan moet het goed gaan. Tijdens het douchen is het ook belangrijk dat je, je vagina goed gereinigd. Dit gaat goed om met de douche kop goed van onder te wassen. Dan is het meeste bloed ook verdwenen. Maar er zijn soms momenten dat het blijft lopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een flinke dot w.c. papier neemt dan blijft er niets hangen,maar je moet dan niet vegen,maar deppen en desnoods gebruik je nog een dot w.c. papier.
tijdens het douchen je vagina goed schoonspoelen. da's alles! en dan snel afdrogen, niet te lang wachten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Al doe ik t terwijl in m'n vagina schoonspoel, t loopt er net zo hard uit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
benen wijd, douchekop op je vagina zetten, even zachtjes ertegenaan drukken zodat je het van buiten én vanbinnen goed kunt schoonspoelen. net zolang blijven doen tot het water schoon is. je bent dan echt even helemaal schoongespoeld vanbinnen.
let op dat je het water niet te heet maakt, het is nogal gevoelig daar beneden.
daarna meteen afdrogen en aankleden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jep zo doe ik t ook, en EERST je hele lijf afdrogen en daarna pas de vagina. Mocht er dan alsnog wat komen hoef ik er niet meer mee door mijn haar.
gebruik voor beneden papieren handdoekjes of wc papier.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Douchen met (schone) tampon in, goed je vagina schoonmaken onder de douche zodat eventuele achtergebleven bloedrestjes weg zijn.
Tampon gewoon inhouden tot je afgedroogd bent. Weg probleem!

Of rode handdoeken gebruiken :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is juist heel belangrijk op te douchen zonder tampon. Als je, je van onder wast, moet je, je ook van binnen schoon spoelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik douche idd ook altijd op die manier! Lekker makkelijk en voor mijn gevoel hygiënische.. Heb er nog nooit van gehoord dat je de boel van binnen schoon moet spoelen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tampon zit er diep in hè niet oppervlakkig. Zo ver ken je de straal er echt niet induwen.. Sorry voor de grove omschrijving maar met tampon douchen kan makkelijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor mij voelt dat niet hygienisch....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Idd LadyMi! De douche/het water komt sowieso al nooit op de plek waar de tampon zit... Niks minder hygiënisch aan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet iedereen kan tampons gebruiken/vind het fijn om ze te gebruiken.
Neem door de vraag aan dat vraagstelster gebruik maakt van maandverband.
Afspoelen en toiletpapier gebruiken, daarna direct ondergoed aantrekken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik herken je probleem, ik heb precies hetzelfde.
Wat ik altijd doe, is eerst met de sproeier mijn vagina goed sproeien. Dit doe ik vlak voordat ik de douche uitzet.
Daarna droog ik meteen mijn vagina af en breng ook meteen een tampon in. Deze heb ik vantevoren klaargelegd en ligt dus zo voor het grijpen. Dit werkt voor mij het beste. Het is geen garantie hoor, want vaak zit er toch nog wat bloed in. Maar ik vind dat niet zo'n ramp, want bloed is er op zich goed uit te krijgen in de was.
Wat je ook nog zou kunnen doen, is na het douchen je vagina direct wat te deppen met een vochtig intiemdoekje en dan direct een tampon in te brengen. Ik weet niet of je tampons gebruikt natuurlijk, maar zo doe ik het. Die doekjes kun je gewoon kopen bij het Kruidvat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat ik zou doen is alvast een slipje klaar leggen met daarin een maandverbandje en als je uit de douche stapt even je vagina met een washandje afdrogen (en met de andere kant je billen). Daar komt dan vast wel wat bloed op te zitten, maar als je dat direct onder de hete kraan afspoelt met wat zeep, is dat er ook zo weer af. Het is wel belangrijk dat je goed afdroogt, een broeierige omgeving is een paradijs voor schimmels en bacteriën. Daarna meteen je onderbroek aan en dan de rest afdrogen. Of je droogt eerst je hele lichaam af en stopt zolang even een washandje tussen je benen. Doe ik ook wel eens en desnoods was ik me daarna weer even.

Toilet papier lijkt mij persoonlijk niet prettig, omdat dat dan helemaal nat wordt en gaat scheuren en plakken. Papieren doekjes daartegen zou nog kunnen, die absorberen het vocht wat beter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pfoeh, ben dus niet de enige die het voordeel van toiletpapier niet kon ontdekken.....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha nee hoor, ik vind het ook zo'n ransboel worden dan. :-)
ik leg altijd voor het douchen op mijn handdoek een paar velletjes wc papier dan droog ik daar mijn vagina mee af
Bronnen: