Hoort het bij het sterrebeeld leeuw (wat ik ben) dat je een avond(nacht)mens bent?

Ik ben echt een avond/nachtmens. Is dat typisch iets voor het sterrebeeld 'leeuw'?

14 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

ik schrijf over het algemeen niks af als *bullshit* en probeer overal voor open te staan. ik ben het er wel mee eens dat een bepaald ritme niet word veroorzaakt door je sterrenbeeld maar door je leefpatroon en je omgeving;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik denk het niet. Ik ben zelf vis van sterrenbeeld en mijn vriend boogschutter en zijn beide avond mensen. Dit heeft te maken met je ritme.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee. Behalve de periode in het jaar waarin je geboren bent heeft je sterrenbeeld helemaal nergens mee te maken, dus ook niet met of je een ochtend- of avondbens bent. Beide zijn evenredig verdeeld over alle sterrenbeelden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Weliswaar ben ik én Leeuw én een nachtmens maar volgens mij hebben die 2 dingen geen fluit met elkaar te maken.
14 jaar geleden
Nee,dat heeft er geen bal mee te maken! Maar als je gelooft(waarin dan ook) en je er prettig bij voelt moet je dat vooral doen!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je dat gelooft, dan geloof je ook dat alle mensen met het sterrenbeeld Leeuw dezelfde karaktereigenschappen hebben.
Ik persoonlijk geloof er helemaal niets van.

p.s. Hoewel ik toevallig wel een leeuw en een avondmens ben...