Hoelang is het vliegen naar Nieuw Zeeland?

Hoelang is het vliegen naar Nieuw Zeeland zonder een stop (weet niet of het mogelijk is) en met 1stop en met 2 stops alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
15.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat ligt eraan hoe lang je stop(s) duurt/duren...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga je naar NZ? Heeeel veel plezier, het is echt een geweldig mooi land (nog steeds heimwee)!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja mischien in de kerstvakantie maar m'n moeder heeft weinig geld :(

Antwoorden (3)

Afhankelijk van de maatschappij, gekozen route en aanvlieghaven, ligt de vliegduur vanaf Amsterdam naar Nieuw-Zeeland tussen de 19 en 24 uur.
Amadea
12 jaar geleden
De afstand van brussel nieuwzeeland is 18684 Kilometers of11610 Miles.
Een normale vlucht tussen brussel en nieuwzeeland zal ongeveer 24uur duren. Wij gaan hierbij uit een normale vluchtsnelheid van een commerciële lijnvlucht die normaal gesproken gemiddeld zo’n 805 kilometer per uur vliegt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De reistijd is zo'n 30 uur met 2 stops dan ga je wel naar Wellington.

Toegevoegd na 7 minuten:
De tijd dat je in het vliegtuig zit is zo'n 22 uur in totaal.

Toegevoegd na 13 minuten:
met een stop, 1 uur korter vliegen ben je in Auckland.

Geen rechtstreekse vluchten