Kan het zo zijn dat de ene vrouw meer last heeft van de menstruatie dan de andere vrouw? En kan duizeligheid bij menstruatie klachten horen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Je kunt veel bloed verliezen, dan kan duizeligheid zeker.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben soms al duizelig voor ik ongesteld ben........
Kimath
12 jaar geleden
Ik krijg altijd buikpijn en hoofdpijn en super chagrijnig. Verschilt per vrouw.
Kimath
12 jaar geleden
Eet je wel genoeg dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is het probleem niet. Waarschijnlijk heeft het echt allemaal te maken met ongesteld worden of ongesteld zijn. Ik ben dan ook veel vermoeider...dat heeft natuurlijk weer invloed op de bloeddruk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je verliest verrassend weinig bloed tijdens je menstruatie, het lijkt veel meer dan het is (het meeste is doorbloed slijm, niet puur bloed).
Gemiddelde menstruatie: een half theekopje.
Kimath
12 jaar geleden
Het voelt als veel meer :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath: ik weet het, maar dat is echt omdat het meeste bloed in slijmvlies zit en (heel) erg verdund wordt. Je verliest veel meer vocht/slijmvlies dan een half theekopje, maar dat bloed kleurt al dat vocht erg effectief.

Het beste antwoord

Zeker weten! Ik had vroeger een collega die niet eens voelde dat ze ongesteld was, terwijl ik iedere maand pijnstillers moest nemen om op de been te kunnen blijven.
En duizeligheid kan bij de klachten horen, helaas.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ja dat is zeker, tegen duizeligheid misschien ijzer tekort, probeer ijzerpillen of vraag huisarts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heeft natuurlijk allemaal weer met de bloedspiegel te maken....!?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee ijzer tekort heeft niets met je bloedsuikerspiegel te maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt heel goed duizelig zijn zonder ijzertekort.
Ja, ieder lijf is anders.
Duizeligheid is ook normaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hè, duizeligheid kan heel goed bij het ongesteld worden of ongesteld zijn horen?