Kan je je natuurlijke gezicht veranderen? : o

Ik heb zeg maar verdrietige, serieuze gezichtt of ik kijk iemand aan met grote ogen. Kan ik het veranderen naar een "pretface"?

Toegevoegd na 2 minuten:
Oooh haha, failed mijn titel. I mean; Kan je je natuurlijke GEZICHTSUITDRUKKING veranderen? (A)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (4)

Je kunt online heel gemakkelijk met een eigen foto het gezicht veranderen in ouder, jonger, in aziatisch of afrikaans. Ga daarvoor naar de website van Face Transformer en begin dan met aan te klikken of het een mannelijke of vrouwelijke foto is.

Dan kies je de leeftijd van de foto die je upload: kind, teenager, volwassen of oud. Daarna moet je aangeven wat het meest overeenkomt met de foto die je upload: is het een foto van iemand uit Europa, Afrika, Oost-Azie of West-Azie? Zodra je dat hebt gedaan, klik je op submit en kun je de foto gaan veranderen. Erg grappig en soms confronterend om te zien wat er tevoorschijn komt. Kijk verder op Face Transformer! Meer over makeover.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb hetzelfde probleem. Heb grote ogen en dat vinden mensen erg mooi, maar als ik ontspannen ben kan ik behoorlijk sjagie kijken terwijl ik dat niet ben. Ik ben de laatste tijd daar bewust mee bezig om toch een vrolijk gezicht op te zetten. Dat doe ik om mijn mondhoeken een beetje omhoog te doen. Dus blijf bewust van je mimiek. Maar zorg met name dat je veel kan lachen, dan ben je op zijn mooist!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De vorm of de dikte van je wenkbrauwen kan ook je gezichtsuitdrukking bepalen.

Misschien heb jij hele dikke "borstel wenkbrauwen". Die zou je bij een goede schoonheidsspecialist kunnen aanpakken.

Misschien zijn je wenkbrauwen heel dun waardoor het lijkt alsof je ogen heel groot zijn. Probeer het eens!

Mij wordt ook altijd verweten dat ik chagrijnig ben, terwijl ik dat helemaal niet ben.

Het is wel vervelend als mensen dat van je zeggen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga eens naar een visagist, met de schaduwen in je gezicht te verplaatsen, kun je een hoop oplossen. Ook kun je leren hoe je je ogen kleiner kan doen lijken.