Wat zijn goeie buikspier oefeningen die k thuis kan doen?

Zonder apparaten

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze vraag is ook al 10x gesteld??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ach, volgens GV maar 3x (!) ;-)

Antwoorden (5)

Ga op je rug liggen(rechte vloer) voeten tegen je kont aan drukken zodat je knieen omhoog staan. Dan 3x 20 keer je handen de voorkant van je knieen aantikken, en druk blijven houden op je buik en rug zo recht mogelijk houden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de website www.optimaalsporten.nl vind je goede buikspieroefeningen met goede uitleg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Crunches en veel vet verbranden anders heeft het geen zin....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga op jou rug liggen .
Handen op de buik en jou schouderbladen 10 cm van de grond en hou dit 10 sec vol even rusten dan weer .
En die tijd kun je later verlengen .
Ga op jou rug liggen .
En til jou linkerbeen iets op en hou dit 30 sec vast .
Even loslaten en dan weer .
En zo ook met jou rechterbeen .
Tijd kun je later ook uitbreiden .
Ga op jou rug liggen en trek jou knieen iets op en tik met jou linkerhand jou rechterknie aan en hou dit 30 sec vol
En nu rechterhand op jou linkerknie .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Plat op je rug,(gestrekte benen in de lucht en 8tjes draaien, als je dit gewend bent klem je een bal tussen je voeten.