Wat zeggen tegen een meisje dat je niet echt kent?

Er is een meisje dat ik heb leren kennen op facebook maar we weten allebei niet echt wat te zeggen tegen elkaar. En ik wil natuurlijk niet direct met haar naar de de cinema ofzo want dat zou echt iets te snel gaan.ik ben ook bang als we dan eens afspreken dat ze me dan nogal snel zou afwijzen ofzo omdat ik niet echt een sportief lichaam heb . En ik denk toch dat de meeste jonge meisje liever een sportief lichaam hebben.btw ik ben 14 jaar oud.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Probeer in je dagelijkse leven niet te geforceert op zoek te gaan naar je grote liefde, via internet is zo ingewikkeld en heb genoeg mensen ongelukkig zien worden door internet liefde`s. (maar het kan wel meevallen hoor, maar dat is aan jou). ik zou het nooit zo doen, maar dat is natuurlijk een mening en geen feit. hoe dan ook moet je proberen jezelf te blijven en je leuke kanten te highlighten, want iedereen heeft wel mooie dingen aan zichzelf. bedenk dat niemand (heeeeel weinig mensen dan) voor 100% tevreden zijn met hun uiterlijk, en dat de wereldsterren en modellen e.d. zelfs nog make up nodig hebben, dus maak je maar niet druk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Gewoon jezelf zijn, praten over wat jou interesseert en interesse tonen in wat haar interesseert. Meisjes vallen niet op lichaam, maar op karakter. Als jouw karakter bij haar past maakt je lichaam niet zo veel meer uit.
Lukt het niet om iets te vinden om over te praten (hoewel ik het gevoel heb dat het om chatten gaat, wat iets anders is dan praten), dan zou het wel eens zo kunnen zijn dat jullie geen gedeelde interesses hebt. Dan is het erg moeilijk om een contact op te bouwen, en moet je dan eigenlijk ook niet willen.

Suc6
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vertel haar wat je hobby's zijn en vraag naar die van haar.
Zo leer je elkaar een beetje kennen. Misschien houdt ze helemaal niet van de cinema, of misschien wel, maar van welke films houdt ze dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gwn jezelf zijn ,, Niet overdrijven met complimentjes , en zeker niet neurdie zijn !! Gwn "" Cool "