Wat houdt 'geloven in jezelf' in?

Deze bewoordingen worden vaak gebruikt als vermaning van de ander. En ook vaak bewoord als men niet in God gelooft.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Het houdt in dat je vertrouwt op je eigen oordeel en de beslissingen die je op grond daarvan neemt. Als je dat doet voel je je lekker in je vel omdat je tevreden over jezelf bent.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat je meer zelfvertrouwen moet hebben en dus gelooft in wat je zelf wil.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geloof hebben in jezelf..hoeft niet te betekenen dat je niet in een god gelooft.

Het begrip ´God´ is voor mij een synoniem voor liefde..en daar geloof ik heilig in.

Geloof in jezelf hebben houdt in: Je bewust zijn van je eigen vaardigheden, mogelijkheden, onmogelijkheden en van je eigen sterke persoonlijkheid.

Het houdt tevens in dat niet onzeker bent en vol zelfvertrouwen zit.

Als deze woorden tegen een ander worden gebezigd, dan kun je die woorden het best zien als een aanmoediging voor die persoon om wat minder onzeker te worden voor iemand die erg onzeker is.

Groet,

Ton
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat je moet geloven in jezelf wordt vaak gezegd om je aan te moedigen. Als je in jezelf geloofd ben je overtuigd van je eigen kunnen, en dat zal lukken waar je mee bezig bent.