tattoo zelf verwijderen?

Zou het mogelijk zijn om een tatoeage zelf te verwijderen bijvoorbeeld met een sterke laserpen of eventueel door met een naald oplosmiddel (inktoplosser) tussen de huid te injecteren...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.8K

Antwoorden (9)

Goeie vraag! Maar ik raad het je niet aan, als je er geen ervaring mee hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat kan niet! Een laserpen helpt niet en oplosmiddel ook niet. Als je van je tattoo af wil moet je naar een professionele kliniek gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou het niet doen of je moet het professionele benodigdheden hebben en veel verstand van hebben. Vaak hou je dan nog nare littekens aan over en als je het niet op de juiste manier doet zal het nog veel erger lijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat is onmogelijk.. Ik raad je trouwens wel aan om hem niet te laten weghalen ,maar er iets overheen te laten zetten. Weg laseren doet meer pijn en het zal altijd een lelijk litteken blijven. Je tattoo is vrij licht dus dit zou geen probleem moeten zijn.
Veel succes ermee.
PS: Is dat Mario Been?? Ja dan snap ik wel dat je er vanaf wilt :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga maar niet experimenteren igg... Dan breng je jezelf misschien wel onherstelbare schade toe.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jij liever dan ik.... Brrr
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou lekker dan! dan toch liever even langemouwtjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je weet dat je dan 1 enorm litteken gaat veroorzaken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zet meteen de slijptol erop joh, ben je er ook vanaf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ooh heb er een filmpje van gezien net.... Kon het niet afzien... Je bent echt gek.
Rieneke1
12 jaar geleden
pablo, dan ben je idd de tatouage kwijt, samen met je halve arm.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En dan de enorme kans op ontstekingen en infecties nog...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou het niet zo doen, maar ach, je arm is toch al zwaar verminkt met dat hoofd er op :-)
Ik vind hem trouwens ook best een beetje op Koos Alberts lijken. Zou de tattoo volgende keer ergens anders laten zetten.
Ik zou zelf toch kiezen voor de laser techniek. Mijn vriendin had een tattoo weg laten laseren en daar zie je helemaal niets meer van. Zelfs haar pigment is mooi hersteld dus niks geen naar litteken te zien.
Succes man!
Ik zou het niet gaan proberen om hem zelf te verwijderen met een laser pen of oplosmiddel wie weet welke schade je er mee aan richt.
Ik kan me voorstellen dat je van je tatoeage af wil maar laat er dan iets anders overheen zetten.
(En voor een volgende keer misschien geen portretten of namen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit zou ik niet zelf doen maar bij een dokter die de tatoeage kan weghalen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry dat ik dokter heb getypt je hebt helemaal gelijk sorry
Zou er niet aan beginnen. Ben zelf onder behandeling bij Aesthetic Beauty Clinics in Veldhoven. Dit is volgens mij een zeer goede kliniek. Hier doen ze er al rond de 3 jaar over om een tatoeage netjes te verwijderen. Ook krijg je misschien wel een grote infectie als je er een inktoplosser in de huid stopt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee niet zelf doen.
Laat best de tattoo veilig, effectief en op professionele wijze verwijderen.

Bij behandeling met laser wordt in een fractie van een seconde een hoeveelheid lichtenergie op een deel van de tattoo geschoten. De hele tatoeage wordt zo afgetast. De energie wordt alleen in de inkt (pigment) geabsorbeerd, die daardoor wordt gefragmenteerd en het kapsel open breekt. De kleurstoffen vallen uiteen in kleine rootdeeltjes, die voor het lichaam onschadelijk zijn.

De verkleinde deeltjes kunnen dan door het afweersysteem worden afgevoerd. Afhankelijk van de hoeveelheid inkt, de kleur van de inkt, de diepte waarop een tatoeage is aangebracht en de gevoeligheid van de huid zijn er meer of minder behandelingen noodzakelijk. De tattoo zal na iedere behandeling iets vervagen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik durf niet te zeggen of het een broodje aap is, maar ik heb wel eens gehoord over bendes die tattoo's bij verraders weghaalden met bijv. een kaasschaaf.

Het lijkt me bijna overbodig om erbij te vertellen dat het me GEEN goed plan lijkt?

Ik weet niet precies wat jouw verhaal hierachter is, maar ik zou me kunnen voorstellen dat je huisarts je misschien verder kan helpen als je heel erg met je tattoo zit, maar zelf geen financien hebt om het te laten weghalen.