soms heb ik een gewoonte om op mijn nagels te bijten. hoe moet ik dit oplossen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (6)

Pleisters om je vingertoppen wikkelen vond ik altijd wel een goeie.

En er een gewoonte van maken om op tijd je nagels te knippen zodat ze te kort blijven om echt op te bijten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb tot mijn 27e nagels gebeten tot op het leven. Viezigheid erop smeren en al dat soort trucjes werkte bij mij niet. Ik besloot niet aan mijn pinknagels te bijten. Die werden mooi en lang, daarna ben ik steeds meer nagels met rust gaan laten. als je eenmaal mooie nagels krijgt begin je makkelijker het bijten te laten.

Hopelijk werkt het ook voor jou
Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je weer zo'n aanval voelt aankomen,snel je vingers in de mosterdpot steken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
alvast bedankt namens de eerstvolgende die de mosterd nodig heeft...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tenzij je graag mosterd lust :)))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zouden handboeien niet beter werken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat wel, maar dan moet je ze wel op zijn /haar rug boeien met als gevolg dat zij/hij gevoerd moet worden.
Kunstnagels kunnen hier de oplossing bieden. Hierdoor heb je onmiddellijk mooie nagels en geleidelijk kan het bijten afgeleerd worden.

Kunstnagels bij nagelbijters wordt op een speciale manier aangebracht zodat, bij het verlaten van de nagelstudio, de nagels zeer mooi ogen. Als eerste wordt het nagelbed zelf optisch verlengd en daarna wordt er pas een witte boord aangebracht.

Doordat je regelmatig moet terugkomen en gecontroleerd en geholpen wordt, kan je het nagelbijten afleren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik mag toch hopen dat kunstnagels bij niet-bijters bij het verlaten van de studio ook zeer mooi ogen ;-)
Pak iets anders om op te kauwen. een kauwgompje, iets lekkers of anders een skoobiedootouwtje (ken je die?)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hier bestaat een speciale doorzichtige (vies smakende) nagellak voor, zie je verder niks van maar het is wel erg vies