michael jackson is al meer dan een maand dood, maar waarschijnlijk nog steeds niet begraven. In welke staat bevindt zijn lichaam zich nu?

Is het al aan het rotten? Of houdt de koeling dat goed tegen?
Is balsemen nog veel beter?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik heb begrepen dat hij ingevroren ligt. Het zou me trouwens niets verbazen als dat zijn wens zou zijn geweest, om ingevroren te worden om in de toekomst, met de toekomstige wetenschap en mogelijkheden, weer tot leven te worden gewekt.

In Amerika worden overledenen vaak gebalsemd,waardoor hun stoffelijk overschot heel lang goed blijft. Maar hij kan inderdaad ook diepgevroren liggen.

Men spreek niet over rotten wel over ondbinden

In het vriesvak blijf het lang goed. Minstens 3 maanden. Balsemen kan ook: Lenin ligt er al een tijdje zonder tekenen van verval

Als je een lichaam goed wil houden, dan is balsemen de beste optie. Een lichaam bij normale temperatuur ontbindt snel. Ingevroren (dus niet gewoon koelen maar echt bevriezen) kun je een lichaam ook wel een tijdje conserveren.

Volgens mij is hij afgelopen donderdag begraven in een gouden kist. En zal hij in zijn 'volgende leven' ook King of Pop worden?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100