Wat gebeurd er met iemand die niet uit hypnose gehaald word? Wordt de gehypnotiseerde op ten duur uit zichzelf wakker?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Iemand die in hypnose is slaapt niet, al ziet het er zo wel uit (dit komt door de ontspanning en doordat de ogen gesloten zijn). Zelfs als iemand in diepe hypnose is (somnambulisme) dan zal hij waarschijnlijk in korte tijd vanzelf uit de hypnose komen, ook al wordt hij niet uit de hypnose gehaald. In een enkel geval gebeurd dit niet en zal de hypnose overgaan in een normale, natuurlijke slaap waaruit je vervolgens weer normaal ontwaakt. Het is dus niet mogelijk om in hypnose te blijven.