Als je een sixpack hebt gehad daarna 2maanden niet meer hebt getraind en je sixpack is zowat verdwenen en je wil het terug

Moet je dan alles opnieuw trainen ook al wat je eerder had getraind?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (4)

Om m terug te krijgen moet je wel weer wat werken ja. Ik verwacht wel dat je een stuk sneller je doel zal bereiken, omdat je lichaam al gewend is deze beweging te maken. De zenuwaansturing zal nu beter zijn dan toen je voor het eerst je oefeningen ging doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als er vet bij is gekomen, dan moet je harder trainen.

Is het enkel dat de spieren weer geslonken zijn cq verslapt, dan hoef je niet meer zo intensief te trainen wat je deed om ze te krijgen.

Hoe raar het ook klinkt, jouw spieren hebben een "geheugen" en zijn sneller weer in de staat die ze waren als ze eenmaal goed getraind en groter zijn geweest.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je spieren hebben een geheugen. Je sixpack is sneller terug. Vergelijk het met een ballon. Een ballon voor de eerste keer op blazen is best lastig. Laat je die ballon leeglopen en je wilt die weer opblazen dan zul je merken dat dit veel makkelijker gaat. Probeer je buikspieroefeningen vooral op spanning uit te voeren, dan schiet het helemaal op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee alles helemaal opnieuw trainen hoeft niet.

(je hebt extra spierweefsel aangelegd als je een echte 6pack had)

je moet wel droog zijn om ze te zien natuurlijk. (de grootste 6pack kan je laten verdwijnen onder een buikje)

dus weer buikspieroefeningen doen en zorgen dat je droog bent dan kan je er weer mee pronken.