Hoe lang duurt het voordat de lijm verdwijnt bij een geplakte wond?

3 weken in een hoofdwond geplakt. wond is inmiddels genezen maar de lijm blijft zitten. paar keer haren wassen, zwemmen en badderen maar de lijm blijft zitten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Dat kan wel een tijdje duren.
Mijn broertje heeft dit 20 jaar geleden ook gehad.
Voordat de lijm weg was duurde wel 1.5 maand maar nu nog zie je waar hij toen geplakt is want er groeit geen haar meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat er geen har groeit komt door het littekenweefsel van de wond.