Heel klein glassplintertje gevaarlijk?

Ik had wat glas laten vallen, opgeruimd, weggegooid. Toen heel vluchtig mijn handen gewassen (alleen met water). Maar toen voelde ik toch nog wel wat prikken enzo. Maar op dat moment heb ik een zakje met worstjes (met van dat plastic wat heel strak om de worstjes heen zit) vastgepakt. Is er enig gevaar dat er zo'n klein splintertje in zit en levert dat gevaar op voor de gezondheid?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Voel nog eens zorgvuldig met je hand om die verpakte worstjes. Ik denk dat het plastic te stevig is voor zo'n bijna onzichtbare splinter.

Veiligheidshalve kun je de worstjes uit het plastic halen, goed afwassen onder de koude kraan en dan goed droogdeppen met keukenpapier. Daarna kun je ze rustig eten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In een grote hap kan het geen kwaad. Maar liever niet natuurlijk. Vandaar mijn reactie om zo het risico tot praktisch nul te beperken...
Dat is niet erg hoor