Ruik je het aan je als je geblowd hebt?

Blijft het in je kleren hangen of ruik je het aan je als je geblowd hebt? En wat kun je er tegen doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ja, dat blijf je ruiken. Beste manier is om deo te spuiten en een kauwgompje te nemen! En kleren daarna in de was en haren wassen ;-)

Ja tuurlijk ruik je dat, sigarettenrook ruik je toch ook. Je kan even douchen en andere kleren aantrekken als je niet wil dat mensen het merken.

Ja dat ruik je. Als er iemand blowt, dan ruik je een zoete, kruidige geur. Je krijgt het uit je kleren door ze te wassen.

Ja je kan het ruiken aan kleren en haren. Dus je kan andere kleren aan doen en je haren wassen. Maar als je vervolgens keurig netjes erbij zit, kan je het nog steeds zien. Rode ogen en de pupillen zijn verwijd. En je merkt het aan het gedrag.

je ruikt het zeker wel aan je kleren net als gewoon roken wat ook wel enigzins helpt neem een deo flesje mee en na het blowen een beetje opspuiten helpt wel iets deed ik ook altijd

Ja, behalve in je kleren en in je haar gaat het ook in de poriën van je huid zitten. Het enige wat er op zit is douchen en schone kleren aan. Het alternatief is maskeren, bijvoorbeeld door te gaan sporten - eventueel met een slecht werkende deodorant ;-) zodat je gaat transpireren. Toegevoegd na 16 uur: En wat ik nog wil toevoegen: Het hangt er ook vanaf wáár je blowt. Als je dat in de ruimte van de coffeeshop doet gaat het veel sneller in je kleren zitten dan wanneer je dat buiten doet.

Ja. Zolang je niet gedouched hebt en schone kleren aangetrokken ruik je het. De stank gaat in je kleding en je haar zitten. Als ik in het OV zit en er komt zo'n figuur in mijn buurt zitten heb ik het meteen in de gaten: dit is een stuffkikker.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100