bij een normale bril krijg je een bepaalde tijd garantie.geld die garantie tijd ook voor een zonnebril die je niet het hele jaar dagelijks opzet?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Optiek
1.7K
tinus1969
6 jaar geleden
Ik ken hordes mensen die hun zonnebril elke dag opzetten, bij voorkeur in hun haar
http://i40.tinypic.com/2vjzog9.jpg

Antwoorden (2)

Voor elk product geldt dat u een bepaalde probleemloze levensduur mag verwachten. Dit geldt dus ook voor een zonnebril. Dit geldt voor normaal gebruik.

Dat u de zonnebril niet dageljjks genruikt is dus geen pjnt.

Een en ander is geregeld in het burgerlijk wetboek.
6 jaar geleden
Ja, zeker. Vergelijk het maar met een auto die je koopt. Of je er nu elke dag 200 kilometer mee rijdt of 1 x per week 10 kilometer, maakt voor je garantie niet uit. De leverancier heeft daar immers geen invloed op. Evenmin heeft de leverancier van een zonnebril er invloed op hoe vaak de zon schijnt, en of jij dan wel of niet je zonnebril draagt.