Hoe deed een prostituee het vroeger als ze ongesteld was?

Dus voor de komst van de pil, werkte ze dan een week alleen oraal of had ze daar andere foefjes voor?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.6K

Het beste antwoord

Ze gebruikten sponsjes. Zie ook de informatie op de volgende site
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

heb wel eens gehoord dat ze een sponsje inbrengen. gebeurd nog wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ahum, wel eens ''gehoord''?...
Just kidding
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja wel eens gehoord van iemand die zelf dat beroep uitoefend. en nee, ik ben het niet zelf
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een sponsje,gadver.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha kan dr ook niks aan doen taurus... de klanten weten het ook meestal niet ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Het is waarlijk waar dat een sponsje diep wordt ingebracht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dan heb je toch nog een kans op doorlekken, tenminste als ik bij mij zlef naga op sommige dagen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja maar dat is dan het risico van het vak xD
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En het klopt, weet ik eveneens uit de tweede hand.
Menstruatiebloed stroomt niet, dat druppelt gestaag. Als je voor de daad een vaginale douche neemt, komen er tijdens de daad hooguit een paar druppeltjes vrij. Doe vang je eenvoudig op in een klein geknipt sponsje of een pessarium. Geen enkel probleem.
Gewoon doorwerken, maar dan met de gordijnen dicht en het licht uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hihi,THE SHOW MUST GO ON
Of gewoon een paar dagen niet werken. Ik heb ooit de administratie gedaan van een privé-huis, en daar werd meteen duidelijk wanneer welk meisje ongesteld was. Dan werkte ze gewoon een paar dagen niet.