Hoe lang doet een beugel pijn?

Ik heb vanochtend mijn beugel gekregen en het doet echt mega veel pijn! Hoe lang doet het nog pijn? Ik ga vrijdag met school iets met theater doen en ik wil gewoon mee spelen!

Toegevoegd na 7 minuten:
Oja, ik heb slotjes.

Weet jij het antwoord?

/2500

1 tot 2 weken bij mij.. liep gelukkig wel af. sterkte!

Het ligt eraan wat voor beugel het is, maar je kan er op rekenen dat het nu nog 1-2 weken pijn doet, en telkens weer een paar dagen na het strakker trekken (of aandraaien, bij een activator). Maar het wordt steeds minder dus er is grote kans dat je gewoon mee kan spelen hoor. Toegevoegd na 5 minuten: ik merk dat het bij mij dus in vergelijking met anderen nog heel lang pijn bleef doen.

Bij mij deed het ongeveer 5 dagen pijn

1 week of iets korter maar dat ik bij iedereen anders

Ik had er maar 3-4 dagen last van, en voor de rest heb ik er nooit meer last van gehad. Ook niet bij een nieuw draadje of nieuwe elastiekjes.

Ongeveer 4 - 5 dagen. En na de controle en het verwisselen van het ijzerdraadje waarschijnlijk ook steeds 1-2 dagen. Succes!

Voor mij deed het constant pijn

Is zo'n 1 tot 2 dagen pijn als je echt veel pijn hebt kan je paracetamol nemen dat verligt de pijn

Het duurde bij mij 4 dagen dacht ik.

Be mij duurde ongeveer 4 dagen kon ik toen niet hard bijten. Maar ik nam een pijnstiller en dat helpt! Succes met theater :)

Zo 1 a 2 weekjes veel sterkte

By My was het na 4-5 dagen wel over maar bij sommige duurt het wel een weekje ;)

bij mij ongeveer 4 dagen , maar een paracetamol nemen helpt echt tegen de pijn ! en geenharde dingen eten,maar voor pudding en soep.

voor jou doet het niet zoveel pijn maar voor je homovriendje wel Toegevoegd na 34 seconden: Als je die hebt natuurlijk, anders doet het natuurlijk voor hem geen pijn

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100