Hoe lang doet een beugel pijn?

Ik heb vanochtend mijn beugel gekregen en het doet echt mega veel pijn! Hoe lang doet het nog pijn? Ik ga vrijdag met school iets met theater doen en ik wil gewoon mee spelen!

Toegevoegd na 7 minuten:
Oja, ik heb slotjes.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat voor beugel heb je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neem vrijdag gewoon een of twee paracetamolletjes als je dan nog pijn hebt. Sterkte. Ik vond het vroeger ook pijndoen, vooral als ik net bij de ortho was geweest die alles weer strakker had afgesteld.

Antwoorden (13)

1 tot 2 weken bij mij.. liep gelukkig wel af. sterkte!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ligt eraan wat voor beugel het is, maar je kan er op rekenen dat het nu nog 1-2 weken pijn doet, en telkens weer een paar dagen na het strakker trekken (of aandraaien, bij een activator). Maar het wordt steeds minder dus er is grote kans dat je gewoon mee kan spelen hoor.

Toegevoegd na 5 minuten:
ik merk dat het bij mij dus in vergelijking met anderen nog heel lang pijn bleef doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij deed het ongeveer 5 dagen pijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1 week of iets korter maar dat ik bij iedereen anders
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had er maar 3-4 dagen last van, en voor de rest heb ik er nooit meer last van gehad. Ook niet bij een nieuw draadje of nieuwe elastiekjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ongeveer 4 - 5 dagen. En na de controle en het verwisselen van het ijzerdraadje waarschijnlijk ook steeds 1-2 dagen. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor mij deed het constant pijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is zo'n 1 tot 2 dagen pijn als je echt veel pijn hebt kan je paracetamol nemen dat verligt de pijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het duurde bij mij 4 dagen dacht ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Be mij duurde ongeveer 4 dagen kon ik toen niet hard bijten.
Maar ik nam een pijnstiller en dat helpt!
Succes met theater :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo 1 a 2 weekjes veel sterkte
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
By My was het na 4-5 dagen wel over maar bij sommige duurt het wel een weekje ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij mij ongeveer 4 dagen , maar een paracetamol nemen helpt echt tegen de pijn ! en geenharde dingen eten,maar voor pudding en soep.