Sinds ik met mijn laptop zit krijg ik steeds schokjes, ook als ik de keuken aanraak of me tel. maar het lijkt of het blijft hangen en me hand doetpijn

ik krijg door die schokjes na een tijdje hele erge kramp in me linkerhand het lijkt of het schokje blijft hangen.. als ik de volgende dag naar me werk ga is het weer weg, maar na weer een paar schokjes heb ik weer hetzelfde!? Moet ik minder lang achter de computer zitten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Statisch electriciteit. Je loopt waarschijnlijk op schoenen met rubber zolen. Schoenen uit doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat zou wel kunnen, maar ik zit wel in een winkel dus kan niet zonder schoenen gaan zitten, maar thuis heb ik dit nooit ookal heb ik schoenen met rubber zool aan.. ik heb het nog nooit gehad en nu trekt het zelfs van me hand naar me arm toe.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb ik ook, is bij mij herkenbaar ;-)
Kristal
13 jaar geleden
Ik moet vaak in mijn handen klappen anders krijg ik b.v. schokken als ik de deur van een auto aanraak, of mijn kat wil aaien. Met vriezend weer is het nog veel erger. Maar in je handen klappen voor je je laptop gaat gebruiken zal vast een stuk schelen, mij wel in ieder geval.

Antwoorden (1)

Statisch geladen ben je imo. Moet je wel uitkijken bij electronica, kan kapot gaan daardoor.