Ik zie vaak ''666'' de laatste tijd, hoe kan dit?

Ik keek een paar maanden terug op een wikipedia pagina over de bijbel, en kwam toen per abuis op een pagina over de duivel terecht. Daar kwam de combinatie 666 veel voor. Ik ben daar wat over door gaan lezen, en daarna naar bed gegaan. Sindsdien zie ik steeds vaker 666. een paar voorbeelden:

Ik werk in de supermarkt, ik pakte een product, en ''toevallig'' stond er in de streepjescode 666''

Ik speelde het spel Age Of Empires, en ik wilde kijken hoeveel eten mijn jagers al hadden verzameld, stond de teller precies op 666!

Ik keek een video op youtube, die 666 keer was bekeken.

Ik speelde guitar hero, en terwijl ik zat te praten met iemand liet ik mij hand over de ''aanslag-knop'' gaan om een willekeurig nummer uit te zoeken, en toen was het '' The Number Of The Beast'' Waarin 666 vaak gezongen wordt.

Ik vroeg een account aan op een site, en kreeg als klantnummer een nummer waarin, jawel, 666 zat.

Mijn vraag is: Hoe kan dit? De kans dat deze dingen die ik net noemde gebeuren is zo klein.. waarom gebeurt het dan? Heeft het iets met de antichrist te maken ..?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

De kans dat de dingen die jij net noemt heel klein is, dat is al niet waar. Een mens ziet duizenden dingen per dag die hij/zij niet opslaat, amper van bewust is en voorbij laat gaan. Jij bent onder de indruk geraakt van iets wat je gelezen hebt, misschien geloof je er zelfs wel (een beetje) in en dan zet zich dat vast in je hersenen. Dan zie je het overal terug komen. Dan ben je je daarvan bewust. Net als vrouwen die zwanger zijn ineens allemaal zwangerschappen als alles wat daarmee te maken heeft, om zich heen zien. Als je verliefd bent, dan ziet de wereld er ook heel anders uit. Voorbeelden genoeg. Oh ja, er is geen christ en dus ook geen antichrist, dus dat kan er niks mee te maken hebben. Het gebeurt allemaal alleen maar in je eigen hoofd.

wow ik denk inderdaad dat de kans heel klein is dat dit gebeurt het is misschien toeval

Er is een geestelijke strijd om jou,strijd de goede strijd. Mee ga ik er niet over zeggen dit is het. onderzoek maar in je eigen hart,maar kies voor het goede...

Hey, Ik heb vaak hetzelfde, Als ik op school wat leerde over vrijheidstekens ofzo(Kan momenteel geen ander voorbeeld bedenken), Kwam ik het heel vaak tegen.Ik denk dat je er gewoon meer op gaat letten.Ben benieuwd naar de rest van de antwoorden

toeval of niet .. het lijkt mij heel raar ..hoop niet dat het een voorbode is

Grappig! Nee eigenlijk helemaal niet grappig want als je zoiets hebt gelezen en je overkomt steeds dit soort dingen, dan kan de schrik er goed in zitten! Wat ik denk is dat dat geen jij hebt gelezen over 666 heel veel indruk op je heeft gemaakt! Zoveel indruk dat je het lastig weer los kan laten. Ga lekker je ding doen en laat je niet gek maken door iets dat zich de duivel noemt, want als dat echt aan de orde was geweest, dan had je dat al veel eerder ontdekt. Als jij hebt gehoord dat iemand uit je fam in een ongeluk was betrokken of een goede vriendin, de dagen erna zie je allemaal ambulances rijden, gewoon omdat het zoveel indruk op je heeft gemaakt en in je onderbewustzijn ben je er misschien nog mee bezig! Geen gekke dingen denken, lekker verder gaan met je leven!

het heeft blijkbaar een grote indruk op je achter gelaten. die cijfers, die stonden er altijd al. alleen nu let je er specifiek op. als je op iets gaat letten, dan lijkt het opeens overal te zijn. (terwijl dat het niet meer als anders is) en waarom zou de duivel(of hij bestaat, daar ga ik niet op in) jou constant het getal 666 laten zien??? daar schiet hij toch niks mee op? het is maar een getal, zonder extra lading. maak je er dus maar niet druk over :)

Naast 666 kom je ook nog heel wat getallen tegen, maar die negeer je omdat je je er niet druk om maakt. Als ik mijn voordeur wil schilderen zie ik overal geschilderde voordeuren; ik let erop. Als ik zwanger ben valt het me op hoeveel andere dikke buiken er rond lopen- altijd al geweest maar nu pas valt jet me op. Zou het niet zoiets kunnen zijn? ik probeer je alleen maar gerust te stellen, hoor!

het is zeker frappant.dat dit zo vaak bij jou komt!,666.nu weer. de tijden wijzen zeker dat we naar het einde van de wereld gaan.666 is het nummer,en het beest is alles wat de wereldleiders.in een chip en klip .van ons hele prive leven weten .666 is realiteit.

Dat komt gewoon doordat je er op let! Het zelfde fenomeen doet zich voor als je een andere auto hebt gekocht: plotseling zie je heel veel auto's van dát merk rondrijden.. terwijl ze er eerder ook wel waren maar dat viel je niet op. Probeer het volgende eens:bedenk voor jezelf een "geluksgetal" en laat je verrassen hoe vaak je het tegenkomt....

Óf je beeld het je in en let je er gewoon extra op óf de duivel wil je opeten.

Joepi!! ik heb NU 666 punten! toeval???? Toegevoegd na 9 minuten: en nu niet meer... toeval??

Waarschijnlijk let je nu gewoon meer op dat getal. Ik heb ook zoiets gehad, had iemand een paar dagen geleden een woord gezegd dat ik niet kende +betekenis ervan uitgelegd, zie ik daarna dat woord opeens overal. Vergelijkbaar met dit, ik zou me in ieder geval geen zorgen gaan maken dat de duivel achter je aan zit ;)

als je net een nieuw woord of iets met een betekenis waarvan je eerst niet weet wat het betekend wordt uitgelegd is het normaal dat je dit ineens veel meer tegenkomt. normaal kom je het ook tegen maar let je er niet op en onthoud je het ook niet. nu je er wel op let lijkt het net of je het pas sinds die dag veel hoort

de spirituele wereld is groter dan je denkt : http://godisecht.podomatic.com/player/web/2011-01-04T11_15_17-08_00 beluister dit maar eventjes. Veel mensen beseffen niet wat muziek boeken liedjes allemaal kunnen doen met de spiritualiteit...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100