Wat / welke spieren train je hiermee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarmee..?
Cryofiel
12 jaar geleden
Met dat wat op het filmpje te zien is, natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op een iphone kun je vast het filmpje niet zien...
Cryofiel
12 jaar geleden
Ik heb geen idee hoe Ssssh deze site bekijkt. Ik heb ook al geen idee hoe beperkt die apps zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De iphone heeft nogal wat moeite met flash-filmpjes :) Die laat hij dus überhaupt niet zien.
Cryofiel
12 jaar geleden
Maar dit is gewoon youtube, toch? Of wordt zo'n ingebed youtube-filmpje middels Flash weergegeven?

Het beste antwoord

Met deze oefening train je vooral je coördinatie, de beheersing van je benen.

Het trainen van de spieren komt op de tweede plaats. De spieren die je hiermee traint, zijn je loop- en springspieren. Die train je met deze oefening voornamelijk op korte, explosieve prestaties.
Cryofiel
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

de speer onder de ribben en benen

Toegevoegd na 34 seconden:
de spier onder de ribben en spieren in de kuiten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je traint hiermee voornamelijk je hamstrings, quadriceps,
kuiten en gluteus (billen)