Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (4)

meestal duidt dat op zwemmerseczeem. Gewoon zalfje halen bij de drogist (daktarin, of vergelijkbare zalf), en het is na een paar daagjes weg.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan inderdaad zwemmerseczeem zijn. Het kan ook schelen als je je voeten altijd goed insmeert, om een droge huid te voorkomen. Want in een droge huid krijg je eerder sneetjes en/of kloven. Bij mij was de oplossing om het dagelijks na het douchen in te smeren met een (vochtinbrengende) crème. Gehwol heeft fijne crèmes/zalven daarvoor. Kun je gewoon bij de drogist (Kruidvat/Etos etc.) kopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is waarschijnlijk een kloofje. Doordat de huid uitdroogt. Dat het op dezelfde plek is, kan zijn dat het net in een plooitje is. Dat blijft gevoelig om open te gaan dan.
Wees wel voorzichtig in een zwembad wemelt het van de bacterien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit kan komen door beschadigde tegels om of in het zwembad. Dit hoorde ik van een badjuffrouw die ik er eens naar vroeg.Meestal onder je grote teen en aan 1 voet?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding