Wat voor Brandwond?

Ik heb mezelf in een manisch depressieve bui met alcohol gebruik gisteren "gebrandmerkt"... Ik heb een aansteker een minuut lang op de kop gehouden en heet gemaakt en op de binnenkant van mijn onderarm gedrukt zo'n 15 seconden.
Ik vraag me af wat soort grade brandwond het is en die blaren die erop zitten. Gisteravond deed het goed zeer maar sinds ik wakker ben voel ik er niks meer van.
Zie foto ;

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Met een foto valt dat niet te beoordelen, en dat je nu niks voelt zegt ook niet zoveel. Ga bij je huisarts langs, en laat hem er naar kijken. En bespreek dan ook, hoe je tot dit soort acties komt. Je huisarts zal je daar graag bij willen helpen. Sterkte.

Als het goed is weet je huisarts dat, en hoe je het t beste kunt behandelen - als het goed is weet hij ook hoe je jezelf op een minder permanente manier pijn kunt doen. Daar zijn allerlei trucs voor. Ik zeg bewust huisarts, want die kan je ook doorverwijzen als je hulp wilt bij je manische depressie (of heb je al hulp?). De pieken zijn heerlijk en prachtig, maar ja. Met minder permanent bedoel ik; pijn die geen littekens veroorzaakt, die weinig risico hebben op ontstekingen en infecties.

Een eerste en tweede graad verbranding heb je opgelopen. Eerste graad is de roodheid en de tweede is te herkennen aan je blaar. Maar het feit dat je nu niks meer voelt (ook niet als er water op komt?) kan het zelfs een derde graad verbranding zijn (zenuwen verbrand) Ik neem aan dat je gister de niet de helderheid hebt gehad om te koelen. Zorg er nu voor dat het niet gaat ontsteken, want het is open. Je kan om dit te voorkomen om schoon verband op te doen. Houdt het goed in de gate. Als er geel of wit spul uitkomt naar de dokter gaan.

het is een brand merk je moet zo snel mogelijk naar de dokter voor dat het ontsteekt

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100