Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat voor Brandwond?

Ik heb mezelf in een manisch depressieve bui met alcohol gebruik gisteren "gebrandmerkt"... Ik heb een aansteker een minuut lang op de kop gehouden en heet gemaakt en op de binnenkant van mijn onderarm gedrukt zo'n 15 seconden.
Ik vraag me af wat soort grade brandwond het is en die blaren die erop zitten. Gisteravond deed het goed zeer maar sinds ik wakker ben voel ik er niks meer van.
Zie foto ;

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Met een foto valt dat niet te beoordelen, en dat je nu niks voelt zegt ook niet zoveel. Ga bij je huisarts langs, en laat hem er naar kijken. En bespreek dan ook, hoe je tot dit soort acties komt. Je huisarts zal je daar graag bij willen helpen. Sterkte.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja, ik ben geen arts, en kan het dus niet beoordelen, en zeker niet aan de hand van een foto. Jij blijkbaar wel.
Foto's geven de werkelijkheid niet weer, maar daar heb jij blijkbaar nog nooit van gehoord.
Daarom leek het me beter te antwoorden met de tip het door een arts te laten beoordelen, en de rest van het probleem ook aan te pakken. En als ik je vertel, dat toen ik ging antwoorden er nog geen enkel antwoord was binnen gekomen, dan zal dat ook weinig zin hebben. Zul je wel niet geloven, want je bent nogal zeker van je zaak. Maar het is wel zo, dus ik herhaal geen antwoorden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden