Zwetende bovenlip, wat moet ik doen? Zou odorex helpen?

In de zomer heb ik last van een zwetende bovenlip wat super irritant is.. Kan ik hier odorex voor gebruiken? Je had van dat vloeistof van odorex voor onder je oksels..
Ben een vrouw van bijna 25

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.8K

Het beste antwoord

Odaban Face Safer

Ik gebruik het al 2 jaar en het werkt perfect!
Geweldig spul en doet echt wat het beloofd.

kijk ook op internet genoeg positieve reacties

Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee, daar moet je niks tegen doen. Het geeft geen geur af, je kunt het gewoon met een tissue wegdeppen. Ik ben blij dat mijn lichaam op deze manier hitte afvoert, want anders zou ik waarschijnlijk niet zo goed als nu tegen warmte kunnen. Wat is er irritant aan zweten behalve dat het een beetje kriebelt? Odorex in je gezicht, bah dat lijkt mij vele malen onaangenamer....
Amadea
12 jaar geleden
Lijkt me niet verstandig.... je kunt de deo binnenkrijgen via je mond en dat is niet echt gezond! Of door wrijven met je hand en dan in de ogen...
Zweten is heel normaal en nodig. Je lichaam doet dat niet voor niets.
Als zweet op je bovenlip al irritant is....
Wegdeppen met een doekje of tissue of gewoon met je hand, klaar ;-)